26.12.09

Beşer vs. Şaşar

Yo! sevgili sektör insanları diye bir giriş yaparak ne kadar trend biri olduğumu belirtmek isterim. Çılgın iş yoğunluğu yüzünden cumartesi bloggerı olma yolunda emin adımlar atıyorum. (cumartesi punkları ve Rashit). Bu sektörü bu hale getiren belirli şahsiyetlere buradan selam eder gözlerinden ve ellerinden öperim. İnsan çalıştırdıklarını unutup eşek gören ve kırbacımız da olsun da Salomelik yapalım diyen tüm yöneticilere duyurulur. Bilmiyorum ben mi çok takıyorum fakat git gide akıl ve ruh sağlığımı kaybettiğimi düşünmekteyim. İnsanlara dert anlatmayı geç, bir dakika zaman ayıracak kadar kaale alınmamak karaktere yapılmış en büyük hakaret gibi gelir bana. Ne yazık ki bazıları sandalyesine kıçı yerine egosunu oturttuğu için daha bismillah bile diyemeden bu sektörden soğumaya başladım. Beşer ve şaşar ikilisi diyip geçerim madem.
Bunların yanı sıra bir de bazı insanlar var ki gerçekten yardımcı olmak için sizi itina ile dinleyip yol gösterenler onlar. Gerçek saygıyı gösterip o saygının kat ve katını hakedenler. Bu tip insanlarla karşılaşırsanız muhakkak ki yollarına gül serpmek sureti ile gereken takdiri gösterin. Hernekadar sayıları az da olsa eğer doğduğunuzda yıldızınız yükseklerde bir yerdeyse bu tip kişilerle bir şekilde karşılaşırsınız. Böylece bu sektörün beşer bölümünde şaşmayanların da olduğu gerçekliğini idrak etmiş olursunuz.
Bu sıralar çok kuruluyorum. Çok doluyum. Yazamıyorum. Yazarsam ateş topu fırlatırım parmaklardan, fantastik olur. O nedenle demem o dur ki, Marduk bir an önce gelsin. Bize sevgi, ışık ve İlhan İrem getirsin.

Bu insanlardan biri olan ve güzel öğütler veren Hasan Başusta'ya teşekkür ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder