10.11.09

Hello Afrika! Revolution

CV hazırlamaktan, cv hazırlamam gerektiği andan itibaren nefret eden biriyim. Kendisine olan bu nefretim hala daha geçmiş değil ve geçmeyecekte. Çünkü bu kağıt parçası sizi olmadığınız konumdan çok daha aşağıya ya da yukarıya götürebilecek kapasitede, banknottan biraz hallice bir materyal.
Çalışan bir şahsiyetim. Ekonomik kriz, Domuz gribi, At Tepiği derken şu sıralar zemin pek bir kaygan. Ayak her an döşemeden kesilip havada patinaja dönüşebilir vaziyette. Kıçı kurtarmak ve sağlam basamaklara tırmanmak için gerekli olan azim, istikrar, sebaat üçlüsü bende olmayan nitelikler. İşte sevgili Afrika yerlileri, ben bu nedenle adam olan biri değilim. Hayır kişilik hezeyanlarım doğrultusunda da "azıcık aşım, kaygısız başım" mottosu ile dümene yön verebilen biri de olmadığımdan kelli kafam allak bullak.
86 Ağustosunun sıcak bir gününde bu dünyaya fırlatılmış biri olarak beynim zaten kulak memesi kıvamında. Açıkçası bu sektöre (sektör: REKLAM) dahil olmayı ben istemedim. Kendi kendine gelişen olaylar neticesinde "bana kaderimiğn bir oyunumuğ buğ?" aromalı fon müziği beni buraya yerleştirdi. Ve şu an kafamdaki "Ben ne zaman adam olacağım?" sorusu ile beni hüzünlere gark ediyor.
Şu sıralar tek amacım Youth Republic gibi bir yere girip eğlenerek öğrenmek.
Eğlenmeden çalışmak neyin kafasıdır ya? Bunun için kokodan ziyade leblebi tozunu çizgi halinde burna snuff etmek lazım ki çok parlak bir fikir gibi durmuyor.
Her neyse. Ben de bir insan evladıyım. Ve bir derdim var:
Ben adam olur muyum?
Bu yeteneksizlik, tembellik ve anti-büzüksel okazyonlar neticesinde nereye varırım?
Evet Sevgili Afrika yerlileri, burası anti-idealistlerin, doğuştan zedeli beyinlerin, çok isteyip de elde edemeyenlerin, denyolar arasında midesi kalkanların, Talcid kullanıp bunu geçiremeyenlerin, küçükken cağnım Barış Manço ile "Adam Olacak Çocuk" programına katılamayanların mekanı.
Kısaca: Welcome to Dark Side.

2 yorum: